kortiiis

hej hopp !

va på skolan idag, allt var väl lika galet som vanligt.
men på mentorstiden satt sigge vid datorn, då hetsade jag, karin och linus med knapparna PgUp och PgDn. eller neee, inte hetsa, men vi tröck.. eller heter de tryckte? xD aja, vi gjorde iaf de på dom så sigge blev störd x) AHHAHA, sen när nån av oss skulle trycka sköt han undan tangentbordet o så for de i golvet.. då hände de här fina:

fast han satt nog fast knappen sen igen trojah :p men haha.

dom där har jag o issa gjort :D :D ja har gjort den gula saken.. hehe

jag har suttit här vid datorn precis heeeeeeeela dagen. hahaha, kul liv. imorrn ska jag iaf va m karin, hon sa nog sova här. suck -.- stackars mej ! nej, skojja, SÅKLART! men vi kmr nog sitta vid datan. HAHAHHAHAHAH. för vi ska fiixa m en liiten heeemliiis...? ;) hmm, nyfiken ? ;)

 

puss :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emilia knip käft det kommer bli as roligt! Det har jag bestämt!

2010-02-25 @ 22:10:18
Postat av: hanneee :)

vilka fina gubbar eller tanter alla vad de är :)

2010-02-26 @ 23:54:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0