mer om grey's anatomy från emilia

avsnitt.. 11 kanske? eller 12, är inte riktigt med x) men season 4 iaf :) film 1 :p eller film 3. haha. om ni bryr er ? :p

 

iaf, så kom Geroges mamma på besök, hon visste inte att Geroge och Callie hade skilt sig, utan fick reda på de av misstag från izzie... då blev hon sur på George sen, fatt han hade skilt sig och så, då blev ja sur. haha, för de kändes så synd om Geroge, och man lär sig ju av sina misstag, så ändå, än sen om han skilde sig, de är ju ändå hans liv, och klart hon får va ledsen o så, eller va hon nu va. men hon ba, "ååh, de är om din själ och gud. och blahaaaa". men ja, jag tyckte de va irriterande iaf :p

 

sen Meredith, hon är så dryyyyyyyyyyyyg. hon vill ju aldrig gö nånting m Derek, han planerar ju att gö ett hus o grejer och ja, mkt mer. men hon vill inte gö nånting. så nu får hon skylla sig själv att han träffar andra, fast jag tycker ändå att dom ska va tsm x)  haha.

 

Och Miranda och Tucker ska ju skilja sig nu. Jag tycker att Tucker ska ha lite mer förståelse för Mirandas jobb. fast hon kanske borde va hemma lite mer hon oxå, ja..

 

sen vare nån healare, eller va de heter. ni vet healing. de är coolt, ja vill kunna gö de ! värsta grymt 8))

 

nu ska jag nog fortsätta se, har du sett dessa avsnitt, isf, skulle de va kul om du ville komentera o säga va du tycker :)

btw. addison, så hette hon ja, hon är ju inte med längre, de är grymt dåligt. för jag tyckte om henne ! ja vet att jag har skrivit de, men jag gjorde ju de. o så försvinner hon ju bara nu.. dåliiit. ja vill se serien som bara handlar om henne :p haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0