MINA DJUR

hejsan.

idag vare skola då, helt som vanligt. inge speciellt hände, va ja minns ^^

när ja kom hem satte ja mej vid datorn, som vanligt XD hahahha, intressant liv ja har, mycket.

hade innebandy träning idag oxå :) skitkul :D i slutet körde vi skobandy. ja sög, ja missa bollen hela tin x) hehehheheheh. ännu mer i slutet så tog sandra bollen m händerna och ja bah "du få inteee ta m händernaaaaaaaaaaa" och attackerade henne, o så tog ja bollen av henne, men dom kom alla andra och slängde sig på mej, så ja låg på golvet m bollen i händerna och skrek, issa kittlade mej, nån drog i mitt ben och alla andra slet i bollen eller i mina armar. hehehe.

ikväll ska ja fiixa naglarna :p fyy, de låter astöntigt XD men ja måste ju. annars ser dom förjävlig ut. eller okej, de gör dom ändå, men dom ser ännu värre ut annars.


¹. jag och issa bestämde oss för att göra vår giraff som vi håller på med på pappersslöjden till en kakshdoewjkdhejfh då vi inte orkade pilla, så vi ska ta bort en del av benen, hela halsen och öronen m.m. x) hehehe.

². attacken på innebandyn, alltså skobandyn.

¹. svenska lektionen då thore inte fattar att vi inte fattar nåt av vad han säger.

².  Mina djur på facebook försvann!!!!! bl.a min kanin :( och en sån kan man inte köpa. ja tkr facebook är skyldig mej flera sånna kaniner nu, och 1 katt, och 1 hund. för de var 1 kanin, 1 katt och 1 hund som försvann :(

nu ska ja gö lite franska läxa ifall de blir förhör imorrn, och så om ja orkar ska ja gö lite engelska :p ja hatar engelska. jippieieeeieiie.

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0