puws

hej bebisar!


skola idag, ovanligt, jooo, ja vet. hade HK, på hk:n så gjorde vi gröt XD och när vi åt så sa agnes nåt roligt, och då blåste ja ut all mjölk som va på skeden för ja skrattade, så mjölken hamnade på bordet XD hahahahah. sen så satt jag och agnes och asgarvade åt jennifer för hon klagade en massa o.s.v :p<3
efter HK:n sa agnes "hejdå, vi hörs min tös!" jag bah: "det rimma inte!!" sen sa vi "hejdå, vi hörs min törs" hahahah. fin humor c:

 

sen när jag och jennifer gick till bussen så hade vi typ världens skrattanfall, och så mötte vi moa, då börja vi prata m henne o.s.v. och så sa moa att **** alltid hade gylfen öppen, jag och jennifer bah WTF?? så sa moa "inte fatt ja kollar menn... hon sitter ju och luftar!" och så lyfter hon på benet XD sen rimmade jennifer, då sa hon ***** *****. ja bah "VAA?" jennifer: "jaaa, men hon luftar ju!" HAHAH. okej, ni fattar inte, eftersom ni inte vet va de va hon rimma på, men de va.. 7kt. alltså verkligen.. 7kt. hahah.
sen så sa vi (hon) massa mer weirda saker. åh gud, varför har vi slutat umgås för? i sommar jennifer, i sommar ska vi skapa mer minnen ! uj uj uj,

vad ska du gö på alla hjärtans dag? :)

själv ska jag nog va m frida bebis ♥ vi ska jita nasäbååk. fniiisiss.

oj. nu fick ja ont i magen ! asså :( aajjjj. och ojjjj. helt plötsligt bara. :/


¹. jennifers tokerier.
². agnes idioti <3 nejmen. allt hon sa på HK:n xD


¹. att ja fick ont i magen :s

². mina händer luktar bajs efter HK:n.

 

puss :*


m ε ε π


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0