sanningen om emilias hår.

Frida om korthåriga emilia ? :):
FALSKT, jag vet att du aldrig skulle göra det! för vi har pratat om det ;) och du vill inte ha som du hade förra vintern..
IP: **.***.***.**

13 Februari, 17:15

 

alina om korthåriga emilia ? :):
...sant ?
IP: **.***.***.***

Hmm.. nu varte 50/50 bland komentarerna oxå..? jadu, har ja klippt kort eller inte?

Jag har givetvis inte klippt kort hår ! frida, you know me to well, swetheart ♥ bilden är tagen nån gång under förra veckan, men resten av håret är innanför tröjan, haha, de där korta va min uppklippning XD lägg märke till va ! har nämligen klippt upp mej lite mer nu :) so you see, mitt hår är fortfarande långt !

tycker ni inte att håret va lite ojämnt på bilden ? 
 har ringat in där håret slutar, hyffsat olika.



nu väntar jag bara på maten ! är döhungrig ! ska nog spela lite happy pets :DDDD fniss.

får se om ja uppdaterar mer sen, men vi hörs ju iaf.

puss :*

13 Februari, 13:26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0