ship shop shipedi shop

hejdu !

ska berätta om dagen, fjällen o.s.v, så nu ska ni få se framemot en riktigt mysig lässtund, hoppa upp i soffan och sätt er skönt..

.. i fredags följde jag m issa till fjällen :D gräftåvallen, dom har en jättfin och stor stuga där ;) men när vi kom dit vid.. 19.00 kanske eller nåt ;) så gick vi ut och lekte i snön m sandra och elina :D vi åkte tefat o så. jag och issa mulade typ varann x) men elina skrämde upp mej <///3 och ah. men de va kul :)
på lördan så åkte vi slalom :D vi var i backen 10.00 men vi kom hem vid typ 13.00 :p sen spelade vi kort typ hela tin, och åt godis och så :p
sen på kvällen åt vi tacos, och så var janne där, och issas mormor och morfar ;)
och så åt vi en kladdkaka som sofie gjort, och hon var så stolt över de XD
på söndan (igår alltså) åkte vi slalom sen åkte jag och issa skoter m peter :) kul, men lite läskigt x) hihi.
men ja, de va en jätte härlig helg :D

idag så va ja på skolan då, då åkte vi skridskor på idrotten, haha, vi spelade bandy. angelica gjorde mål och ba "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"..
... de va självmål XD jag låg på isen och typ dog. ja skrattade så mkt, sarah med.
och angelica surade typ och "men ingen sa att vi inte skulle gö mål där." och så försökte alla få ut henne på planen igen, då sa hon "NÄÄÄÄÄ! ja är utvisad :( :( " hahahahhaha. aaaasssssskuuuullllll.

sen på engelskan så knackade de på dörren, och så öppnade karin (engelskaläraren) och där stod nåra st, nämner inga namn, och dom sa typ "vart är pontus? vi ska döda pontus!" sen så fick vi låsa dörren, och så stod dom där, asmånga och knackade på dörren och typ skrek "ÖPPNAA!".
och pontus typ va asrädd, som jag oxå va x((
men ah, de löste sig till slut trojah.
men de va aaaaaaaaaaastöntigt, för de va pontus som hade slage ens lillebror, så då hade storasystern och en massa andra kommit. asssstöntigggt.
den där lillkillen dog ju knappast ;s
åh gud.

på elevensval hade jag och issa pappersslöjd, då skulle vi göra en sån här:


men den blev såhär..


HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA. amagad, jag är så kuuuuul !!!



puss :*







j ª


Kommentarer
Postat av: ida magnussonI

Kul ni verkar ha haft det.. hul med "pappersslöjd"^^

2010-02-08 @ 16:46:31
Postat av: Jeeeennyyyy!!

Jag tycker att pappers grejen ser lite ihop tryckt ut x) snygg va den ju iallafall ;)

2010-02-08 @ 20:02:15
Postat av: Frida

hahah, vi gick förbi när allt folk stod där utanför x)

2010-02-09 @ 14:00:20
URL: http://heyyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0