shopping heh

hejsan hoppsan !

idag tänker inte jag berätta nåt. hejdå.

hahah, nerå, så elak ska ja inte va ^^

va på skolan idag igen. allt rullade på . HAHA. på franskan var de galet. alltså, huhu. :< erik LDKLGAGDDOEKDKJDGAGHDK. och nu har dom andra hittat på nåt.. och karin tror ja är sur på henne xD men åh. de börjar bli jobbigt, inte de där m karin, utan den innan :pppp heheheheh.

när jag kom hem fikade jag tårta m mamiie :) sen for vi iväg till birsta en snabbis, vi gick kanske där i 15 min? xD och ja köpte rätt mkt ändå :p
jag köpte..:
en speciell sak.. ;) hmm?
typ pärltjoffs från panduro, 52 :-
en dagbok från akademibokhandeln 189:-


nu har jag äte middag och sutte lite vid datorn, ska spela sims nu :DDDDD men ja har beslutsångest, vet inte om jag ska fortsätta på min rätta gubbe, eller om jag ska gö en ny. för man kan ju få förbannelser, så då vet ja inte om jag vågar använda den rätta, samtidigt som jag vill komma vidare med den.
ååh, hur ska jag göö?

puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0