:)

tjaooooo !

det är EN som har frågat mej en sak, det är säkert min far <.< och jaa, de är den enda frågan.

har tränat, och nu känner ja mej.. dööötrött. alltså, helt plötsligt, och snart ska jag och sandra baka scones.. :/ fast de blir ju gott :D

jag kom på en sak ulla sa på HK:n förut. men vi pratade om blodsockret eller vafasiken. glömde namnet. men aja, då sa ulla "man kan svimma och så om man inte äter, och hamna i koma" och så vare nån som fråga "men man kan dö oxå" då svarade ulla "ja man kan dö. fast man gör de inte" AHHAHAHHAHA lixom wtf??

sen i bilen på väg hem från träningen la plötsligt pappa sin hand på mitt ben, jag ba "..? eh, va gör du? O.o" så svara han "jaha, haha oj, ja trodde de va växelspaken" AHAHHAHAHA. gissa va jag och sandra skratta då :(

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0