dum kan vi alla vara. alla vara. dum kan vi alla vara.

KOM ALLA MINA SMÅ KYCKLINGAR.

va på skolan idag. nu tänker ni "NÄHEEE????+????+????!1!!one½!!1!!!" jo, de är sant, ja va de

karin börja gråta på skolan. JOOO KARIINNN.♥eller nästan då. jo hon gjorde de. puss.

 

jenny hade fått från innebandylägret, att hon hade kommit in, och då var ja lessen för ja inte hade fått. och gissa???? ja hade fått, och ja hade läst de, men inte fattade va de va (iiidiiioootttt) och de va 2 veckor sen. så nu kanske de är för sent. så nu kanske ja ändå inte kan va m på lägret. mamma vart sur på mej :s så nu kmr ja inte komma in bara för de. alltså fatt ja inte fatta va ja hade fått för nåt.

ska träna sen. och sura fatt ja kanske inte kmr in.

hejdå.



º h  g º d  ω h Ψ  ?


Kommentarer
Postat av: askldfmslw

asså emilia, jag garvade,grät,var irriterad, hade ont, hade kul. Ja vi kan ju bara säga att det vart liiiite mkt på en gång ok? Jenny sparkas hårt och det vart lite mkt när jag ville typ slå henne på käften!

2010-02-15 @ 19:17:42
Postat av: askldfmslw

men emilia, jag grät,skrattade, var irriterad,sur och glad, hade oxå ont. låt oss bara säga att det vart lite mkt på en gång ok!

2010-02-15 @ 19:20:11
Postat av: Anonym

mendin lilla tönt xS vrf skulle du inte få va med?! jag har ju inte heller betalat in än :S så jag tror att vi kmr med en då :)

Puss ;*

2010-02-15 @ 21:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0