söndag 21 februari 2010

läs fridas blogg, http://heyyfrida.blogg.se om du vill veta va som gjorde mej depp. han va som min bebis oxå. så de är inte för fridas skull ja blev ledsen, eller jooo, såklart, men inte bara.

iaf, idag vaknade jag 7.30. PÅ EN HELG!!???!??! jaja, jag somnade om 8.30 och vaknade igen 9.30 så :)))
när ja gick upp satte ja mej en liiiiten stund här, ca. 30 min. sen åt ja frukost, och efter de städade ja mitt rum, eftersom mormor och morfar (tror ja) och nora, alice, ingela och hasse kmr sen. :D för de är en liten speciell dag imorrn. lalalalaaa.

dagens outfit vare där då. tagna m min überbra mobilkamera. njuuut.

skjorta från JC ca. 259 :-
jeansleggins från BikBok ca. 149 :-
svart blomma från H&M ca. 49 :-

btw. så roade jag mej alldeles nyss med att fotografera min små vackra ögon. ena gången med blixt, andra utan. hmm..

färgen blev helt anorlunda. och så sere ut som ja har fjortisögonfransar. men tro mej, ja har inte de, hehehe.
de va färgen ja syfta på. den högra bilden är finare än den vänstra. men ja har mer som den vänstra, alltså mer åt de grönaktiga hållet. jag har inte blå ögon :< ja har typ.. grå XD asfult. jao jao.

nu ska jag fixa min naglar :D har ni tur kanske ni får se en bild på dom sen, tagna med mobilkameran♥

 

puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0