fy fasiken va jag längtar efter sommaren !

ny header - igen ! vad tycks om denna ? :) rätt nöjd själv faktiskt, rättså. alltså.

mor och far hämtar kinamaten just nu, vilket betyder att jag fick min härliga vilja igenom ! :D hihi <3

och jag längtar jätte mkt till sommarn, fatta skönt. jag ska va ute - jämt ! jag lovar, jag ska cykla, hoppa studsmatta, hoppa hopprep, bada, busa m ludde, gå / cykla till macken o köpa glass, leka moped, gunga, kö skokasting, sola, spela fotboll, spela brännboll, ha vattenkrig, tälta, sova i träningsrummet, spela badminton, vollyboll,  fatta va härligt !! längtar så otroligt mkt, det ska bli en jätte bra sommar i år ! lovar er.

sen satt jag och tänkte på en sommar, det var när jag gick i 4:an, då var jag jätte mkt med jennifer johansson och emma sjölén, det var jätte härligt :D minns ni? varuvlen och lilja, åh, längtar tillbaka. och emma, din och våran sång, "brummeli brummeli biiil", när vi klädde ut oss asfult och hoppade studsmatta, och så kom linnea, vi dog. haha♥

 

och jennifer, alla gånger vi vart m varann. förr va vi m varann jämt. vi gjorde allt man kan göra med sin bästa kompis. hihi.

 

åh, snälla sommar, kom !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0