lite om lördagen och om söndagen !

hejsan !

igår sov jag hos frida, vi åkte skoter på dan. ibörjan var de asmysigt. de kändes värsta mjukt att sitta där på madrassen. jag mös.
men sen fick vi spåra, de va lite läskigt, jag trodde vi skulle fastna x) jao.
sen så spelade vi lite sims och vi åt tacos till middag :D
på kvällen vid typ 21.00 fiixade jag frida och wilma barbiesar efter teman. de är kul ! haha !


tema: snobb, diva eller nåt. en bortskämd unge typ. haha.
design: emilia, alltså min docka.
"förklaring": märkes väska, mobil dyra kläder, högklackat !

de va kul, haha ;) vi låg och prata till 1.00 eller 2.00 nånting :p och kom fram till att veckan som börjar imorrn får vi bara sitta vid datorn 1h varje dag ! wish me luck, bebisar. haha, men ja, de kmr säkert va skönt att inte sitta vid datorn så ofta. vi kmr alltså ha den där lilla "tävlingen" i en vecka, :p

idag gick jag hem vid 10.30, för jag skulle spela innebandy match och frida skulle skotta på statiol.
på matchen höll jag på få nå damp fel på en tjej som buffla på alla så jäkla mkt, ja va nära på att drämma till henne ! gah !
tillslut fick hon en utvisning iaf, men den kom sent måste jag säga ! åh gud alltså.

ikväll, eller ja, till middag ska jag äta kinamat, jag ska de. om jag så måste promenera in till staden själv och köpa den, för jag känner ett stort behov av det !

och sandra, systra mi, haha, har gjort en efterrätt, vet inte riktigt va de är för nån, den lät lite konstig, men den är säkert god, kan ta kort på den sen så får ni se :D så de lär vi ju ska äta ikväll iaf :)

nu ska jag nog sitta här och slöa, är lite trött, ska nog spela sims, för jag är extremt sugen på det måste jag säga, jag kmr ju inte få spela nånting under hela veckan, eller jo, för om jag bara sitter 30 minuter nån dag, då kan jag sitta 1h 30 min nästa dag, vilket innebär att då hinner man ju spela lite granna :D hihi. <3

puss på er :*


f ö r r e s t e n  s å  ä r  m i n  o c h  k a r i n s  l i l l a  " ö v e r r a s k n i n g "  k l a r !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0