changs

tjah !

skolan idag va väl rätt okej ;D .. faktiskt, så va so förhöret kul D: hahahah, de va de. okok? :(
sen då? inge speciellt ;p

åkte te birsta m mammie direkt efter skolan ;D där köpte man sig en concealer :p och en mascara, love. ♥
och så gjorde man sig ett inköp på ur&penn,de blev en vacker ring ;D

mascara: 175 :- (eller nåt)  från H&M
ring: 20 :- från ur&penn


bra kvalité :D

tack, jag vet :) <33<3<3<3<33



mascaran's resultat, syns inge vidare, tyvärr. ni får väl se på skolan eller nåt ? :p


jag TRODDE jag var vig, men icke. hehe. jaa, de är sånt här jag sysslar med när de egentligen är läxan som borde göras ;) men de där är ju bra mkt roligare, och intressantare!!



¹. jag köpte en bra mascara ;)

². jag provade en ring på gina, och så fastnade den XD haha, men de låssnade efter ett tag, thank god.

³. när linus och sigge sa changs istället för chans, och japanes

¹. jag blev typ halt på skolan :s

². vilket innebär att de inte blir nån träning för mej, varken fotboll eller innebandy </3

³. jag har en otroligt dryg engelska läxa. ok?

puss :*









κ ∂ x ∂ †  ƒ å r  m ∂ j  α τ τ  † ä Π κ ª  p å  † r α ς ψ  ß ∂ ª κ ∂ r  HAHA </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0