fjällen

ship shup !

skola idag, thore var assur. han börjar hata mej och karin tror jag XD
på idrotten vare skidor, askul ! vi körde i backar hela lektionen, kul att hela klassen va med :) typ hela då. men de va fuun ! ja har ju sån balans oxå, så de är inte klokt. *fniss*
franskan var ju lika galen som vanligt den med. haha !

när ja kom hem så.. fikade ja, sen satte ja mej här, var tänkt att ja skulle ha fullt upp hela tin, men icke XD ja sitter här som alltid ;)
ska packa sen, för vet ni vad? :D jag ska till fjällen imorrn m issa :)♥ ska bli askul, tkr t.o.m bilresan ska bli kul ! ska köpa en MASSA godis sen som ska räcka hela helgen :) :) vi ska åka pulka, slalom och massa annat kul :)


¹. franska lektionen, då.. äh, allt. xD

². matten :( hahahah
³. sen då vi ska shoppa lite godiiis.


¹. surpuppan ***** (gissa veeeem?)

². franska läxan som ja inte visste att vi hade :p
³. den gigantiska otroligt tråkiga svenska läxan vi fick.

 

puwwwss :*

 

 

 

 

v a d  s k a  m a n  s ä g a  ?


Kommentarer
Postat av: Karin!!

HAHA! älskar bajskorven! men.... min skulle vart snyggare, kan göra en prima fet bajsis i coola paint och skicka. det skulle lixx bli top notch om min bajskorv var med x)

2010-02-04 @ 18:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0