wooopsi dejsiii

hej små små smååå bebisar :D

har tränat nu, de va kul :) btw. så gick både jag och emelie på bollen, och vi var i samma lag, då sa ja "åh gud.  vi är i samma lag!" sen bah "alltså, inte gud och ja!" och de tyckte ja va askul och började skratta, men ingen annan tyckte de va kul. tydligen. eller så hör dom dåligt?
sen när vi skulle gå till trappen så råkade ja he min egen klubba mellan benen och då höll ja på snubbla, gissa om ja dog då eller. ja ASGARVADE. helt seriöst. oh god. alla fick höra mitt underbara asgarv :( de är inte vackert vill ja lova. fast, de är inte ett sånt där eeextremt skratt som när man ligger upp och ner, då låter man som en.. kråka :)

sen när ja va i duschen så halkade jag, HEHEHEHEHEHHEHEHE. de kändes som typiskt mej, okeeejjjjj? när ja kom ut ur duschen så fråga mamma "vilken smäll de va i duschen, tappade du nåt eller?" "hehe, nej?" "ramlade du?!?!?!?" *viisseeelll* sen efter 10 min kanske kom sandra och ba "ja hörde hur du ramla i duschen förut, ja funderade på att gå dit och se om du andades, för du va så tyst" och då instämmer pappa "jaa, man brukar höra om du gör illa dej, WUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ" "men hallå people, ja gjorde inte illa mej?!" :D

faktiskt, så när ja ramlade trodde ja inte att ingen hörde de, eftersom ingen kom rusade, så efter alla sagt de där bet ja mej i lill-läppen och viskade ett "ooops"




och så har ja sett ett avsnitt av greeyyyy's :D asbra jueeeh, lixooommmm. men faktiskt, de är bra :) och eh, nu när ja börjat se på de igen så ska mina små vänner och min lilla bulldog få höra en maassa historier om grey's. för de tkr dom är så sjukt intressant.


puss :*



kom ihåg frågestunden :D svarar på dom när ja fått nåån fråga till :')









β º r d ε  j α g  v å g α ?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0