issa pissa <3

hejsan !

sov hos issa inatt. kuul. <3
jag tyvärr dit rätt sent.. :/ typ 20.00. men ja ja ;)
då badade vi :D eller först kollade vi på en massa gamla klassfoton och skrattade en massa. haha !! och så hade ju "solstrålen" skickat ett brev till issa som jag fick se, han hade skrivit en asful/askul sak XD HAHAHAHAHHA. men ao..
sen badade vi bubbelbaad :)
vi hade jätte mkt badskum :) hihi, de är kul :p såhär kan man se ut då :)


issas fina klänning :D

issas sko.


min sko :D :D

orkar inte lägga upp fler XD

 

men ja, de va askul ;)

fast sen så hörde vi steg utanför fönstret, de va öppet. så då vart vi asrädd och gömde oss bakom skummet och bah "stäng fönstret" "nej, du få gö de !" sen gjorde issa de :) puwwssssss.

men ja va ändå asrädd. så vi gjorde typ ingenting på en kvart, bara va rädd xD

men sen började vi dansa och sjunga te musik. hihihihihi.

efter de så spelade vi barbie playstation :D jag suger. <3

vi somnade vid 1.30. vi båda var dööd.

idag var vi ute och lekte isprinsessor i typ isslottet. se själva.

jag som isprinsessa <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<<3


iiiiiiiiiiiiiiiiiiis.


basoka (man säger så jööööh)


mitt slotttt :DD

jag vill ha ett sånt där slott på min gård :( åhhhhh. vet ni hur mkt jag skulle va ute då? jag skulle leka varje dag. varje timme. jäämt !! ååh :( jag skulle tvinga jenny, jennifer, frida och julia att leka med mej. och jag skulle va isprinsessan. jag vill vaaaa isprinsessa på ett sånt där slott.
fusk att issa har de där på sin gård :(

ikväll ska jag fiixa naglarna :D typ franskmanikyr :p och så ska jag spela happy pets om de vill funka nån gång, idag tack. och kaaanske duscha. o jah :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0