hejdu

hejsan hoppsan.

idag så vare nästan lika kallt som igår. men inte riktigt. ca. -25ºC. men de är bra kallt de med ^^ haha.

först hade vi egenstudietid. då jobbade jag matte. sen kom de in nån.. eh lärare och sa till ulf "det är bara 15ºC i kemisalen". då bah.. eh. kul, vi som har kemi sen :)

eh, när vi hade kemi så satt vi med jackorna. sen somnade pontus. fast jag visste inte de. men jag typ hörde nån som snarka och så viskade jag såhär till issa "det låter som om nån sover?" (alltså HAHAHA. vem fasiken säger så egentligen? XD) eh ja.. sen vände jag mej om, då var pontus alldeles nyvaken och alla i klassen stirrade på han XD hahahahha.

 

annars då..? nääe inget speciellt förutom att vi hade bild :D

 

slutade halv fyra :/ då gick jag hem och åt en macka typ. sen gick jag till frida, vi spelade sims3. de äger :D egentligen skulle jag kanske vart med karin, jennifer och jenny. men både jag och jenny skulle äta sent, sen så har vi match imorrn oxå.. :/ så .. de gick typ inte. men vi får väl gö de nån annan gång :)

vi åt vid 20.00. tacos :) då berättade sandra nåt om när hon va i fjällen. de va.. kul? XD HAHAHHAHAH. och så sa hon att fredrik reinfeldt (stavning? bryr mej inte.) såg PRECiS lika dan ut som alfons åberg's pappa. ? XD
tycker du de?

btw. när jag sökte på alfons pappa. så kom denna bilden upp. alltså, de är en bild. dom satt ihop?? XD hahha. fler som tkr dom är lik kanske ? :p

bilderna jag lägger in nu inspererade frida mej till :p

KÄNDA BLOGGARE!

kisse.

dessie.

hanapee. :D

JAAAAG :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

nu ääter jag lite gådis. och snart chäps. hihihihihihihiuhijhjihuijhadsgyuhiacjoödslodxjö-.

oj, nu går jag hejdå.

pusssssssss :*******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0