eyy

hejsan hoppsan falleralleraaa !

skolan idag. mådde som sagt bättre, har haft liite ont. men inte på samma sätt som igår ._. men ändå, magont som magont. typ. fast nej. men hej :D
på skolan hände inge speciellt, hade franska, då skulle man typ rita sitt hus, jag frågade karin heeela tin. för jag glömde en massa rum :s de va assvårt XD men ja, jag heter emilia och har iQ fiskmås. nej, jag skoja. haha !  kult skoj, jag är smart. smartas i världen. åhja :)

efter skolan följde jag med frida hem, vi gjorde ingenting, faktiskt x) eh, knäppte kort. oooseriösa. kollade i skolkatalogen, en gammal. vi typ letade fjortisar. hahaha !! ;) och så va vi ute till kaninerna en snabbis. så okej, vi gjorde lite då. så.
vi fikade oxå, så märkte frida att mackorna var mögli. sen så kollade hon i philadelfia osten (fin stavning - tack :) ) den va oxå möjlig, se och njuuut.

hehe, de var flera stora gröna ludna prickar. yummii !

 

sen så när jag kom hem loggade jag in på facebook, och så va de roliga spelet jag spelade igår borta. lol, kmr inte ihåg va de hette? XD men så börja jag spela happy pets. ahahaha, nu kmr jag va fast vi de, VARJE dag. :D :D :D


nu ska jag pluggaaa. so, wiiha. kulit kulit :p nejj. men ja, hejs :)

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0