fin bild

hejsan hoppsan my dearssss.

akej då. imorse så fick man ett sms av jennifer däre stod "vi åker bil halv, skaru med?" då svara jag.. "ja" sen efter ett tag skickar jag ett till sms där jag skriver "men mamma ska skjutsa jonas till bussen, så vi kan lika gärna åka m henne" och så kmr jennifer strax före halv för vi skulle typ åka då. och så går mamma ut och försöker starta bilen.

1. bilen går inte att låsa upp

2. mamma får nåt himla raseri utbrott

3. när bilen äntligen går upp går den inte att starta.

4. mamma bryter ihop.

5. mamma gormar.

6. mamma är arg.

7. sa jag att mamma var lite... arg..?

 

eh ja. så då ringde vi till morfar så skulle han skjutsa oss. men han kom 8.00 så vi kom lite försent till skolan, men inte så mkt. så ja :p

 

btw. på franska sitter jag bredvid erik. haha.  han är weird. och ja, nu kmr nån jäkel läsa detta och säga de till han? XD men jaaaa. han är de...... jag sitter inte tyst i en minut. för han är så konstig. så jag skrattttar lite för mkt. lite bara. bara lite. okej. hej. byt plats med mej. nej, jag vara bara tvungen XD från hannah montana du veet ? ^^

 

jag följde med julia hem. meningen var att vi skulle plugga. men jag gjorde bara en läxa x) men de är okej. tkr jjag :) orkar inte säga va vi gjorde. utan ni ska få se en FETT SNYGG (lol) bild :DDDDDDDDDDD


HAHAHHAHAHA. shiet va jag älskar bilden. amagad. jag lovar. alltså jag kmr gö en sån där header till min blogg. HAHA. jag är så jekla kul så GAH.
btw. så är budskapet med den där bilden att man inte ska glömma att borsta smågaddarna :) :) *fniss*

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0