fina bilder.

hejsan flikks och pojks.

jag har sett på grey's i nå timmar nu :p 4 avsnitt ;) asbra. ska NOG fortsätta snart. men får se ;)
slappnar av lite vid min vän nu. haha!
det här är jag nu:

den va mkt finare i paint. mina bilder blir helt sepe när jag sparar dom. alltså euw. men ja, ären inte fin ändå ? :) de är jag som ser på grey's. eller bloggar. jag har hörlurar i öronen. sen ser ni resten. jag tror ni tkr ludde är finast :)

det här var jag för några sekunder sen:

jag fick utbrott på vårt hemska internet som aldrig funkar. grr.

hmm.. ska jag se på grey's nu..? de är svårt. för jag vet inte. gahhhh. help me pipul. lol. kmr inte ihåg hur de stavas :s jag känner mej riiiktigt duktig. men min hjärna fungerar nog inte riktigt som den ska nu. haha.

alltså, helt seriöst. äre nån som vill hitta på nåt i veckan? jag viiiill. åååh. :( vill nån va med mej? nåån, vem som helst? x)

 

puss :*

 

 

 

 

∫ v α r ª


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara du åker skoter med mig, hittar ja på nått!!!!

2010-01-17 @ 20:54:14
URL: http://heyyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0