haha!

hejsan !

skola idag, som vanligt då? XD
men ja, jag ooch agnes var lite hyper med tusen skrattanfall x) haha! de började med när agnes visade mej att man kunde gö egna teman på hennes mobil. då ville jag gö och så gjorde jag en massa teman. sen på lunchrasten gjorde jag ett till. då sa issa att hon oxå ville gö. men agnes ba "nej, emilia ska gö 10 till" sen när issa väl fick göra så gjorde vi satt hon bara fick gö på lätt, och inte expert xD hahahhahaha. och sen visade jag agnes bilder som jag hade på min mobil från sexan, de va vi två. då höll vi på dö. <//3.

och på idrotten så satte vi upp bena så här i kors, du vet. och så gick vi. agnes släpade bena efter sig x) och sen så låtsades vi att vi va varandras hundar. sen tävlade vi på idrotten, och agnes den jäkeln vann. så nu kmr hon få knäppa en bild på mej när jag gör en asful grimas (stavning?) och ha som tema på sin mobil ._. stackars mej. uj uj uj. 

nu sitter jag här i fotöljen och.. ska gö franska :p men de blir ju lätt allt annat x) du vet ju hur de är ;)

btw. så tänkte jag ha en tävling. dock kmr inga va med. men de skiter jag i. tänker lägga upp bilden ändå. så.

vems mun? :p

pris: hemligt. :D

puss :*








dυ ƒår ju gõ ∫ºm dυ νιll εg∂Π†lιg∂∩


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0