hej de va läskigt hejdå

hejdu.

igår vare innebandymatch. förlorade med 2-9. så då pratar vi inte mer om den.

vid 17.00 ungefär gick jag te frida. för där vare julgransplundring. vi var ute. och åkte skoter. sen så åkte frida och cajsa på madrass efter skotern, ebba körde och jag satt bakom. sen sa jag till ebba "dom har ramlat av!" då försökte ebba köra, men skotern satt fast, och hon bah "vad äre här!? Jävlar! de är vatten!! HÄMTA FRiDA" jag fick panik hoppade av skotern, och fick plumsa i vatten tills jag kom till frida och bah "FRiiiDAAA, de är vatttttten!!!!" (vi körde alltså på tjärn.) sen så stod jag och cajsa ganska långt ifrån skotern, frida, ebba och vattnet. vi hade panik.. jag försökte riinga upp och till åsa. men de gick inte. och frida ropade åt oss att vi skull gå dit och putta på skotern, men de vågade vi inte. vi bah "neej, " sen fick ebba tag på nån där uppe, så då kom henrik, jacob och nån till ner och flyttade på skotern. så vi kunde köra upp. efter de ville varken jag eller cajsa köra mer skoter.. x) de va ashemskt!

sen efter de åt vi middag, dansade runt granen, krossade pepparkakshuset, åt kladdkaka och godis, och såg på film :p den filmen vi såg var jätte bra. vet dock inte va den heter. den handlade om nån gubbe typ som hade schizofreni. (stavning) nån som såg den ? :)

 

jag och pappa gick hem från frida och dom vid ca 2.00. vi vart sist kvar. frida hade åkt till cajsa vid 0.0. så först läste jag frida i en timme ungefär. nejmen, en halvtimme kanske. sen kom wilma. då såg vi på TV, pratade, kollade på bilder och så. eh ja, de va min lördag de :p

 

vi får se vad som händer idag ;)

 

puss :*


Kommentarer
Postat av: tjena

10-2

2010-01-11 @ 16:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0