hej

hej!

hoppas ni hade en bra nyårsafton :D själv hade jag de. men orkar inte berätta XD btw. så spelade vi ju goggle eyes. haha, fasen va man skrattade. uj uj uj. mamma och jag höll på kissa på oss xD eh, ja kul vare :) måste spela de m mina vänner oxå. HEJ KARiN JENNiFER OCH JENNY :D *vinkar to my girls*

tänkte göra ett lite "Mitt 2009-test". taget från hanapee's blogg. läs den :D :D

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? eh. haft en misslyckad tävling på bloggen :D
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga. har mitt första iår xD eh. ja, att inte sluta äta godis :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej...? eller. nej, de va i femman. sari. HAHAH. 
4. Dog någon som stod dig nära? hm.. nej. :)
5. Vilka länder besökte du? Sverige :D typ..
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? utlandsresa ;p och en *******. eh :D
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? hmm.. vet inte riktigt :p julafton kanske? xD eh. nej men antagligen inte. eftersom jag redan glömt XD
8. Vad var din största framgång 2009? att jag är en sån stor bloggare :D jag menar 10 läsare :)) ehe.
9. Största misstaget? kommer inte på nåt. och de är väl bra de? ;) för sånt är väl inge bra att minnas.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk har jag vare. men inge allvarligt eller så. och nja. ingen skada ^^
11. Bästa köpet? DATAN 8> ojah. absolut.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Datan? XD
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja. men vad vet ja inte riktigt ^^ en massa småsaker som man blir glad av ? ^^
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? No idéa :)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? vet inte. *intresseklubben atnecknar*
16. Vad önskar du att du gjort mer? Badat, vare ute. lekt. :D
17. Vad önskar du att du gjort mindre? oroat mej. sutte vid datan.. mindre asså. eh :D
18. Hur tillbringade du julen? familjen, och typ släkten :p som vanligt. läs tidigare inlägg? xD
19. Blev du kär i år? eh. vet inte. ^^
20. Favoritprogram på TV? Idol. typ de enda jag sett på TV ^^
21. Bästa boken du läste i år? alla twilight böckerna. lungt :D
22. Största musikaliska upptäckten? min sångröst :D eh.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ..kmr inte ihåg.? xD
25. Något du önskade dig men inte fick? ipod.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? låg i soffan. och kräktes.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja. en massa. hände typ ingenting..? D:
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? hej. jag heter emilia och jag ser ut som alla andra :D .. nästan.
29. Vad fick dig att må bra? familj, vänner, djur, ipod (xD) datorn ja :) 
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Edward cullen. absolutliii.
31. Vem saknade du? Friida D: när hon stack te USA hur länge som helst..
32. De bästa nya människorna du träffade? .. eh. har inte träffat nå nya? D: intressant.

 

så fint va mitt 2009. DÄRFÖR ska mitt 2010 bli BÄTTRE. de ska bli dunder bra :) all right.

 

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0