hejsan hoppsan lillebror

hejsan hoppsan sverige!

igår kväll vid.. 18.00 for jag te karin. jennifer åkte me mej. först åkte vi på ica. där köpte vi 3 st drickor och 2 st stora chokladkakor x)
issa hade med sig chips, karin hade köpt godis, pringles och en dricka, och agnes hade med sig en dricka.
haha !
har bild, men orkar inte ladda upp :p
men vi åt faktiskt upp allt, fast vi har 2 drickor kvar.
men de va skit kul, vi spelade aj toj. lol, vet inte hur de stavas, så skrev som de låter :D smart drag va? :) och så spelade vi goggle eyes, med andra ord och tic tac. as kul :)
sen så låg vi i karins säng, allihopa och pratade om.. ja, massor typ :p
jag och agnes var vaken till 4.30. doma andra somnade lite tidigare. jag vaknade 10.30 idag :p
och idag har vi bara lega i sängen :p men de ha vare jätte kul iaf, :)

nu har jag typ precis duschat, och jag är astrött XD haha, konstigt ? ;)
nu ska jag se på grey's. om jag orkar starta. :p men jag måste orka. för jag vill.

btw. så ska jenny skaffa en blogg :) kul kul, :p

puss :*






grα†τi∫


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0