hk

hej fannnsss.

inatt var jag på skyttis :) hihi.

skola idag, inget speciellt mer än att vi hade HK sista timmen :) tänkte visa några tjusiga piiccs :D

the oven.


jag gjorde plattan het genom att bara röra vid den.

... synd att vi inte använde den.


agnes skalade äpple. hon var bra mkt bättre än mej kan jag ju säga x)


tillslut blev de en fruksallad. vi hade vaniljyoghurt oxå :p eh.

jo, btw. så gick jonas (läraren) iväg på biologin. då började jag fundera på gud. hur ser han ut..? jag frågade jennifer, och så bröjade vi rita han :)



som vinden..? som oss..?  som oss igen..? som ett moln..?
vad tror du ? :)

ikväll ska jag träna. först innebandy i 1h, sen fotboll i 1h 30 min kanske. vet inte riktigt :p men innan dess har jag femtioelva läxor att gö nejmen. alltså måste gå. lääxorna kallar.

..tror jag.

 

puss :*

 

 


 

ιºl vªαα ¿


Kommentarer
Postat av: theresee

jag tror att gud har: ljusbrunt hår , GrönGrå ögon, ca 165,4 cm lång, är en flicka på snart 14 år och heter therese. (:

2010-01-13 @ 15:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0