innebandy

hejdu.

idag väcktes man 7.30. *suck* va inte alls pigg på att kliva upp. men jag gjorde't. för jag skulle ju spela innebandymatch.9.00 vare samling. 10.00 va matchen :p
först gjorde vi så de blev 2-0. men matchen slutade med 2-3.
men de va otroligt. hemskt. riktigttt. asss jobbigt. alltså. ooj.
vi hade 3 st avbytare. backarna och centern hade 1 avbytare tillsammans. jag va center (som alltid xD) fanns alltså bara 1 center, och de va jag. jag skulle spela så mkt jag orkade innan jag bytte, alltså de blev ju flera byten. eftersom om jag bytte, vare en back som var tvungen att va center..

de va verkligen extremt jobbigt. men kul :p

jag är nog sveriges mest halvdöda människa nu. så dör jag, se mej som en kämpe :D

haha ! jag är så lustig. de är inte klokt. nejmen. hej :)

 

nu ska jag se på grey's. oj oj oj vad jag ska se på grey's. de är inte klokt va mkt jag ska se på grey's. :)

 

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0