possitiv

hej min vän.

idag så vaknade man 9.30. mamma hade ändå tänkt väcka mej då :p eftersom de är skola imorrn11!1!!1!11! D: tyck synd om mej. om MEJ. OM MEJEJEJEJ! åh gud.

ao. jag har fiixat liiiiiiite på rummet. sen dom senaste 3 timmarna har jag suttit här :') eh. jaa. men jag skulle fiixa musik till ipoden. men liixom, de funkade inte !? wuä. men jonas kmr väl hem sen, så då får han så snällt hjälpa mej (: hihi. åhja.
hmm.. nu ska jag nog duscha. och måla naglarna :) silvrig ska dom bli. och håret ska bli fiint!

btw. så ska jag nog packa gympakläderna idag :D :D wii. jag älskar gympa. possitiv tjej. jag lovar att jag ska försöka va possitiv till skridskoåkningen som lär komma här framöver.  jag ska va possitiv till min ostadighet. jag ska va possitiv till hur snygg jag är i hjälmen. jag ska va possitiv till att jag inte kan bromsa. jag ska va possitiv till att jag får ont i fötterna. jag ska va possitiv till att alla andra i klassen åker bättre än mej. jag ska va possitiv till att jag ramlar och slår svanskotan. jag ska va possitiv till att jag hatar de. :D wish me luck. de kan behövas.


eftersom jag inte har nåt att göra förutom duscha och måla naglarna (fiixa ipoden efter maten) så blire någ att jag ser på grey's :F hHA :D

puss :*







†ºmºrrοω


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0