rööjjj

hej !

först vill jag tacka för alla komentarerna som trillar in lite nu och då ;)

och eh, skola idag, hål på franskan igen ;) men dom sa att åsa inte va sjuk? så ja, undra vrf hon inte va där? ^^ hehe. aja.
hände annars inget speciellt förutom att ja köpte lite kladdkaka :D och att vi fick sluta 15.00 ;p

när jag kom hem fikade jag lite, sen for jag och pappie till ica och köpte lite godis :DD till mej och frida den tjockisen ? ;o ska sova där ikväll<3 vi ska väl myspysa och kanske leka lite i snön :D
och så sa hon att vi kunde gö prinsesscupcakes. så vi får väl se om de blir nåt sånt då :)
ja ska äta middag där iaf ;) tacos ! trojah vi skulle få :) mums !

nu håller jag på att spela röj,

jag leder som du ser ! ;)

men ja, frida ikväll, då så..

va ska du gö ikväll? :)


puss :*

 

 

 

º ƒ τ α  † v å  d ª g α r  i r ª d :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0