shopping

hola.

eh, agnes tyckte jag skulle ha den rosa designen. men eftersom jag har 2 s.k röster på den gröna. så äre den nu. men va tkr durå? eftersom ähh. skitsamma. vilken design ? :D

eh, ja idag så har jag och mamma shoppelishoppat lite granna :D wihoo. och så gjorde man slut på presentkorten man fick i julklapp XD men eh, de gör väl inget ? :) dom är ju till för att användas. såatteh.
här får ni se bilder på de jag köpte :)


tröja från JC 150:-

btw. så eh. andra bilden så ligger tröjan på golvet. jag putar alltså inte med magen XD och S lappen är kvar som ni ser :p eh, ja, men jag gillaren :DD (inte lappen, utan tröjan XD)


typ tröja från Gina Tricot 249:-


nån/nåt penna/stift eller eh ja. nivea iaf. från Lindex 69.50:- eller nåt ? xD

nöjd med mina inköp :D :D jippie. ikväll äre träning. jag är trött. ush. julia längtar söönder. tihi *fniss* eh ja.
mitt hår är extremt äckligt. euw.

puss :*




hºlα


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0