sjuk

hejsan förhoppningsvis alla friska människor!

här ligger jag i min lilla sjuksäng .. :/ attans. HATAR att ha ont i magen. de är de värsta som finns. och jaa, jag har ont i magen. imorse när mamma väckte mej, när jag gick upp kände jag att jag hade jääätte ont. men jag gick upp och åt frukost och tänkte att de kanske blir bättre. men icke. så är hemma från skolan.
har aasont i magen, mitt i magen typ. de sticker liixom. och nu är jag hungrig. men vågar inte äta :/
ååh. varför jag?
mamma har ringt sjukhuset och vårdcentralen. har tid på vårdcentralen typ.. 10.15 eller va de va. så, då ska jag dit.
undra hur de ska gå, för jag vill helst bara vara hemma när jag mår dåligt. såklart. men ja, wish me luck tack.

såhär ligger jag nu. eh, mina talanger försvann nog med ens magonten kom. HAHA.

 

muntra gärna upp mej med nåt gulligt sms, eller ja, "vad gör du?" går oxå bra, eller varför inte komentera? :)

 

ska.. jag vet inte, spela nåt på datorn trojah. så..

 

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0