snökrig

alltså, blogg.se är asdrygt nu? XD
men de kanske är fatt dom håller på o fiixa..? :p

aja, w/e. va ute m frida förut iaf. askul♥ först va vi lite m sötkaninerna :) sen så va vi på fridas garagetak :p haha, fattar ni hur mkt snö de är ute eller? över en meter ju!! ao, och så pulsa vi i snön och va i snöhögar. frida typ hedde snö i ansikte på mej. och hon försvann under snön, och benen sjönk ner aslångt för de va så djupt. då fastna man typ :p haha, sen va vi på hennes ramp eller va de är ^^ och där planderade vi en film typ :p frida bah "du skulle filma mej när jag satt så här, och när jag gjorde så här. och kolla nu då, såhär!" och jag planerade slutet x) vi båda låg i snön, typ helt.. crazy, och jag börja sjunga "and IIIIIIIIIIIIIIIIIIII will always love youuuuuuu" och så sa ja "de här skulle va slutet :D" sen kasta ja snö i ansiktet på frida, då låtsas grinade hon, sen kasta hon snö i mitt ansikte :( hehe, de blev nog förvirrande? men eh, de va askul ♥
sen när jag skulle gå hem från frida så gick ja, och så ropa hon "vi kan väl ha typ vänskapshelg? :D" awwww, gulligt va? :D fniss. om vi ska ha de kmr vi ha aaaaaaskul. lovar't. :) men ska kolla m mamma sen, och m frida :p hehe :)

 

nu har jag sutte vid datorn, tränat lite franska :p och nyss kom pappie hem med halstabletter, tack!

 

puss :*

 

 

 

 

 

hehehehe


Kommentarer
Postat av: ida magnusson

vi ska leka i snön imorgon på rasten^^

2010-01-28 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0