spelkväll :D

hejsan du :p

idag på franskan så hade vi läxförhör, och så stod de längst ner "ditt namn" fast på franska. och så hade joel gjort hela förhöret, men så läste han längst ner och ba "JAG FÖRSTÅR INTE" och så vifta han på armarna typ. x) så lutade sig erik mot han och kollade, sen sa han "ditt namn?" HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHA. gulligt ! ;)

ikväll ska jag sova hos karin, jennifer, issa och kanske agnes ska oxå de :) vi ska ha typ spel kväll, jag ska ha med mej goggle eyes. och kanske nåt mer :p
men vi skulle tydligen äta vid sju -.- och jaa, jag vill äta hemma med familjen, för vi ska typ äta asgod mat XD haha. och vi kunde inte äta hos karin.
så jag kmr ju komma till karin vid åtta.. och jennifer skulle åka med oss.
ja om nu mamma tänker skjutsa..

hmm.. nu får vi se vad som händer.. :p

 

smsa ? :P

 

puss :*

 

 

 

αl†∫º..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0