träning

hej du.

har tränat innebandy nu :)  vi va kanske 7 st eller nåt. eller 8..? :D eh jaja, de va faktiskt kul. man fick skratta lite :p sen skulle vi gö nå weirdo hopp. och så sa sarah att jenny såg ut som en hare XD så då sa pappa att vi skulle kalla de "jennys favorit, harhopp". haha :(
aja, sen så skulle vi dricka vatten. då sa sarah, "men du såg faktiskt ut som en **, HARE" eh, först sa hon som sagt en annan sak, och då börja jag asgarva, och jag hade vatten i mun så de spruta ut genom näsan xD haha. euw. ja vet.
emilia goes euw. :DD
imorrn har jag inga planer bokade, hitta på nåt? helt seriös. jag ber på mina bara knän (A)


ja, så smsa mej om du ha mitt nr. även om du inte vill va med mej. så smsaaaa. jag ber :) tack.


puss :**





∫m∫βºmβ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0