utbrott

hejsan !

skola idag, på idrotten fick "lala" (lol, nämner inte namn.. men ni kanske förstår..?) utbrott. ;s

först så typ tappade "lala" en bänk i huvet på rob, då sa typ rob "men va göru!?" alltså, jag vet inte riktigt. för just de såg/ hörde inte jag.. men sen så blev "lala" assur och typ attackerade rob. han hängde runt halsen på han och sussie försökte få bort han. men då bet "lala" rob i halsen (?? XD) jag tror han lekte edward :) aja. sen sparkade han sussie, försökte kasta skor på lotta, men missade, kastade väskan på nåra, men missade och sen så brottade typ joel ner han tror jag. såg inte, men karin sa. :p och aah..

innan idrotten fick han oxå ett utbrott, då kastade han en järngrej mot andré!! :O men missade. tänk om han hade träffat han, i huvet eller nåt. de är ju livsfarligt. mysig skola jag går på :)

 

nu spelar jag på facebook :p och så gör jag lite franska. är väl de jag kmr gö ikväll, har inte så mkt mer att gö :p kanske se på grey's :D

 

puss :*


Kommentarer
Postat av: frida

du menar mysig klass va ? xD

2010-01-21 @ 16:45:50
Postat av: hanne :)

haha :D lala är hemskt :D

2010-01-21 @ 18:54:19
URL: http://hannearnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0