åh, sommarn har vare på besök!

hej :)

förlåtförlåtförlåt för sämst uppdatering!
men vädret har ju vare kanon! jag har tältat två nätter :) först med karin, jenny och jennifer :) sen igår tills idag med dom plus issa :D och idag vare typ 22°C i skuggan, så då har man solat och badat! åh va härligt! :D
jag har även spelat badminton m tjejerna, hoppat studsmatta och så. bara myst! haft sommar helt enkelt :)

vid 17.30 idag kom julia mysis hit!♥ vi målade först modeller x) hihi. sen så cyklade vi till macken, för vi va så sugen på en portello glass (har inte smakat den) jag hade vare de hela dan. och gissa!? när vi kom dit så fanns den inte. då dog jag. ååh :( men dog en daimstrut då istället. vi har badat idag oxå :) och ja, hon cyklade hem vid 22.15 :D då duschade jag och så, fixade mej lite :) sen har ja sutte här vid datorn och läst alla bloggar som ja inte har läst nu på ett tag ;) ska ladda upp lite bilder snart! ska slänga upp en dagens outfit och så :D håll lite smått utkik så kmr de snart ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0