badat!!

hejhej!

idag på skolan vare ju typ brännbollsturnering. alla tjejer bah, åhh nä, tänker inte va med. för hela skolan skulle ju kolla :o men sen vart vi typ tvungen o va med. först mötte vi 7D som vann med typ tusen poäng. omöjligt. seriöst. tror deras mentor gav dom lite extra poäng ;) sen mötte vi 7A, förlora med 3 poäng -.- sen mötte vi 7B då förlora vi med 2 poäng! men inte fatt de gjorde så mkt, för då fick vi åka hem iaf, så slutade typ 12.30! skönt, sista skoldagen är avklarad, wohoo!!
åt lunch på rännö med flickorna!♥ vi köpte strips på dannes och gick och satte oss på bryggan och myste, asmysigt. solen värmde värsta skönt. mm!

hemma solade jag lite, sen gick jag, jenny, sarah och issa ner till tjärn. alla vi badade förutom issa, eftersom hon har gips :( stackarn, men på måndag får hon ta bort de! :D de va kallt i vattnet, men alldeles vid stegen vare typ en varmkälla, skönt, sen varte skönt när man kom upp ur vattnet. och jag hoppade från bryggan idag! yes! premiär :p hha. här ska ni få lite bildbevis ;)))


mitt hår är väldigt fint på bilderna♥ sen ser jag väldigt smal ut på bilderna :s nog fatt jag är smal, men jag va tvungen o redigera bilderna lite, annars såg de.. euw. hemskt ut! men men ^^

sen efter vi badat låg jag och issa på gräsmattan och solade och spelade massa kort, gjorde de aslänge ;) tills hon skulle hem o äta! efter ja hade äte så gick jag till jennifer där karin oxå va, vi provade kläderna vi ska ha imorrn, och dom ska ha värsta fina klänningarna! mina kläder är väl okej.... får väl se imorrn :p om jag hinner lägger jag upp bilder imorrn, annars får ni dom nån annan dag :) har ju rätt fullt upp imorrn känns de som :p men får se ;)

jag ska nog ta lite kort nu, får se o så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0