besök hos doktorn

hejsan bebisar!

idag va ja uppe m tuppen! och är minsann de fortfarande. hehe, ja skulle egentligen sove nu ju! men ja åkte ju som sagt till doktorn, hade tid kl. 9.00. ni vet mina magbesvär, vem kan ha missat dom? xp hee.. men fick en bättre doktor nu än förra gången :) den här gången fick jag tabletter som jag ska knapra i mej i 2 veckor. eller nej.. får inte knapra på dom. utan måste svälja dom hel. och de är typ plast!? aja, trodde dom skulle va assvår o svälja men närå, de gick rätt bra :) he.

mjaa, va ska jag gö idag då? jag hade ju planerat in solning på schemat, synd bara att inte solen ville vara med idag då. men den kanske kmr fram senare? :) isf ska jag sola och bli lite brun, för den lilla färgen jag hade förut är borta nu.. hm.

kanske ska redigera lite mer bilder oxå :p får se. hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0