datanörd

hej!

vilken dag, ojojoj va kul jag haft! har sutte vid datorn precis hela dan.. åh. inge bra. jag borde packa, jag vet! men jag orkar inte ._. och när jag ändå sitter vid datorn, så gör jag inge vettigt! D: åhgud. men får försöka ändra på de nu efter hudik!

det är ju bella&tyra show nu, sista avsnittet, och jag tänkte se de live, och gjorde de, men sen hackare asmkt, så jag missa typ allt, så då orkade jag inte, så ska se de lite senare, när de är slut live, för då kanske de inte hackar lika mkt får man väl hoppas :p för jag vill ju se! sen efter de hade jag nog tänkt sova ;) är trött som satan. och jag tänkte ställa klockan vid 9.00 eller 9.30 imorrn då jag måste packa klart, duscha och så :p fast jag lä ju hinna de, eftersom vi inte behöver åka tidigt :p ska ju inte samlas förns 16.00. i hudik alltså :p
nä, nu får jag väl kika runt lite mer på datorn och så, tills jag kan se bella&tyra show ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0