duktigt

tjatja!

igårkväll som jag skulle va så himla duktig och lägga mej vid 22.00 ungefär kom inte i säng förns 23.30 som vanligt, och somnade inte förns 0.45 typ. hehe. duktiga emilia! och så ställde man ju klockan på 9.30 imorse, så man skulle komma upp o duscha o packa osådär. både jag och mamma spratt till av mysen som ringde då, jag stängde av larmet och somnade om :) bra emilia, bra! fast som tur är så vaknade jag 1 timme senare, så kom upp 10.40 iaf, istället för 12.00. hehe!

när jag gick upp åt jag frukost, sen hoppade jag in i duschen och så. började lite smått m packningen oxå, ska väl snart gå igenom den och se så jag har allt, vilket jag vet att jag inte har ;) haha. men ska ju bara va borta i en helg, så behöver inge mkt m mej, men de har jag ändå..
så här sere ut när emilia ska packa iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0