jennifers nattprat! x)

hahhaha, nää, ska inte sova än! måste skriva en sak x)
HAHAHAHHAHAHAH! fasen asså. askul. men igårkväll när vi låg i tältet (jag, jennifer, jenny, karin och issa) så ville jennifer sova. eller ja, hon sov oxå x)

jenny: jennifeeeeeeer, äru vaken?
jennifer: ja vet inte vilket kort!
alla vi: vaaaaa? HAHAHA
jennifer: men ta andra!
alla vi: HAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAAH va sägeru?
jennifer: oj. hihihi. jag trodde vi spelade barngeni. (typ så)
(hon drömde att vi spelade barngeni eller nåt, vi hade spelat de innan :p)

*nåra minuter senare*
jenny: jennifer, va göru?
jennifer: rakar.
alla vi: WHAT? HAHAHAHAHAHAH. va saru?
jenny: saru rakar? xD
jennifer: mmm.... jag drömde att jag och emma rakade morfars ben.
alla vi: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA. okej? HAHA.

*ca 5-10 minuter senare*
jenny: jennifer, va göruu? :D
jennifer: jag funderar.
alla vi: äru vaken? hihihihihaha
jennifer: jag fundeeeerar!
alla vi: HAHAHAHA. okej! HA

mjaa, de va jennifer som pratade i nattmössan de x) hahaha, askul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0