magjäkel, nu ska doktorn äta upp dej!

tjohej!

imorse, eller okej, kl. va kanske 13.00. då ringde mor min mr. doktor ;p haha. ska få åka dit på tisdag, för min mage ni vet. som gör ont 24/7. haha nej, men typ minst 1 gång i veckan, i typ ett år. nice. not! aja :p

efter de så hoppade jag upp på cykeln och trampade iväg till issa! där var julia och malin oxå :) hahah, roliga tjejer! hade askul xp vi hoppade typ studsmatta, köpte glass och va på lekparken o så :)

tehe, jag gungade i bebisgungan! :D sen så gick vi in på shop finess och kikade, och vi hittade faktiskt lite saker x) men vi köpte ju inget :p

jag cyklade hem vid 16.00 kanske, nu har jag precis äte. snart ska jag väl på macken och köpa lite saker tills ikväll, ska nämligen tälta mej flickorna :D karin, jennifer, jenny, issa och agnes :) vi ska grilla korv o så :p kanske kmr ta ett dopp i de iskalla marmen vattnet xp ha, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0