min dag

hej, bra uppdatering :)

igårkväll så vare iaf träning, eller nä. de va frivillig träning. utan tränare xp dom kom m bollar, sen for dom ;p jag, emelie och julia busade bara :D sen stack vi hem till julia, där vi hoppade lite. sen kom mammie och hämtade mej, då åt man middag. sen fick pappa skjutsa mej och julia till emelie. först när vi kom dit visste inte jag och jula vart man skulle gå in x) så vi bara stod där tills emelie kom ut, sen så gick vi bara runt i huset och typ "wow". haha, men de va stort, emelies rum var som tre rum :o och mitt rum.. haha. ah ;)
efter vi myst där så traskade vi på dannes där vi köpte klubbor. sen ville vi ha mer klubbor så vi gick på preem. (såg förresten att jag skrev klubbar i förra inlägget, gulligt de oxå) typ hela matfors va ju där på preem -.- men ah, de va kul.
efter ett tag gick vi till emelie igen, där vi åt lite glass, sen busade vi lite mer :D åkte hem vid 22.30 eller nåt, vet inte riktigt :p

idag kom julia o hennes mormor o hämtade mej vid 9.30, då får vi till tippen där vi skulle städa m laget. jag och julia va busig och gick där inga andra va. sen så satt vi inne i köket där på tippen och fikade, efter ett tag kom alla andra dit oxå. städade kanske inte så mkt, men lite iaf :) fick ihop typ 4000 kr eller nåt tror jag.

kl 17.00 vare match idagrå. vi mötte sdff. vi förlorade med 0-2 tror ja. fast vi spelade bra :) eller ja tyckte inte jag spelade så bra... men aja ;) vissa i sdff grabba tag om armen och klöste m klorna sina. hä, mysit tyckte jag, som ba "MEN SLÄPPÄÄÄÄHHHH!". sen vare en som ställde sig på min fot, och så försökte jag springa, då stod man still på samma ställe, HAHA. kul. då varte ett till "MEN SLÄPP MÄ' RÅH!". men de va lite kuligt :)
btw så hade jag kleta på lite solkyddsläppsyl grejs innan vi for på matchen, blev littan vit om läpparna. och såg att ja va de när ja kom hem oxå. HÄ. alla måste trott nåt konstigt om mej... men de va bah läppsyl!

nu ha ja lite sådär småont i magen... IGEN!!!!!!! i kanske märker att ja har ont i magen - jämt! åhhhhääähåååhhhäähäähhäh. ah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0