nya solbriller

men hej!

va ju på birsta en snabbis m mammie, fick hem ett par solglasögon :p snygga! vet dock inte om ja passar i dom så bra.. tkr egentligen inte jag passar i nå solglasögon alls, men ja vill ju ha ett par så.. blev ett par från six! för ca. 80 spänn. får väl hoppas att de blir nån sol så man kan avända dom då ;) haha.

inte världens bästa bild om man säger så.. men de vart skugger i vägen hela tin, så de här blev den bättre av dom ^^ duger väl.

nu ska jag läsa bloggar, sen ska jag nog leta fram en bok som jag kan läsa ;p har ju klassens dag imorrn så de blir sovmorron :p känns dock väldigt oklart om vad som kmr ske imorrn.. hm, men vi får väl se hur de blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0