picknick

hejhej!

imorse städade jag ju rummet och dammsög huset ;) jag var klar strax före 11.00, då smsade jag agnes. sen cyklade jag och mötte agnes vid 11.30. då bestämde vi oss för att ringa och fråga om issa oxå ville va m oss, de ville hon, så då cykla vi dit. sen cykla vi hem till mej där vi gjorde chokladbollar, sen fixade vi mackor, saft och lite grejs, för vi ville ha picknick :D vi tog med fikat ner och satte oss på bryggan och myste, askalas! :)
efter vi fikat och så, då gick vi till fotbollsplan och spelade lite fotboll, sen ville vi sola och spela kort, så då gjorde vi de ;p men då vart jag och agnes badsugen, så då gick vi ner till tjärn, vi skulle köra en tävling, vem som lyckades doppa sig snabbast, så fort man satt en fot på första trappsteget tog issa tid, jag var helt bergis att jag skulle vinna ;) för om jag bestämt mej för att inte gruva mej, då gör jag oftast inte de ^^ tror ni jag vann..?
aah, de gjorde jag! :D agnes började, och för henne tog de 2 minuter och 7 sekunder innan hon var i ;) för mej tog de 4 sekunder xD haha :D
vi doppade oss några gånger, det var kallt när man va i vattnet, men när man kom upp vare skönt :p
sen spelade vi mer kort.

när agnes hade åkt hem cyklade jag och issa till henne, där hoppade vi lite studsmatta, sen läste vi lite julia :p

klockan 19.30 idag hade jag fotbollsmatch, och de gick rätt bra för mej idag :) vi vann oxå med 2-1! först låg vi under med 0-1. sen fick vi en straff som julia.o satt. sen gjorde vi mål på en frispark :)

men nu är jag astrött, så tror jag ska sova.. fast jag har so imorrn :/ som jag inte har tränat nåt på, men jag orkar inte .. är astrött.... godnatt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0