rörigt inlägg.. jag är...... trött

hejsan!

idag så sov jag till 12.00, då pappa kom och väckte mej :p fick inte sova längre.. vilket egentlige va bra, så man hann göra nåt idag ;) fast har inte gjort nåt ändå typ :p haha.
men vid 13.00 for jag till julia. vi gick till torget, för vi trodde de skulle va stånd o grejer, men icke, så då satt vi bara där, och gjorde absolut ingenting. sen gick vi på dannes och köpte oss varsin stripsgrej och dricka, ;p luuunch. sen gick vi till henne, där vi gungade liiiite, sen gick vi in och körde vi i femman, sen knock out. btw så väntade vi på emelie hela dan som skulle fara på typ birsta en snabbis. snabbis... ah, hon kom hem efter typ 4 timmar! men då for jag och julia till henne, och då äre minsann stånd där på torge, men haha, bara gamlingar som är där :p men typ en halv timme efter vi gått till emelie så säger hon att hon ska på bio x) så då kunde vi inte va m henne :p
mamma hämtade mej vid 18.00 eller 19.00 vet inte när :p

men hemma åt ja middag, sen har jag läst ;p och sutte vid datorn.. :p

ska väl kanske lägga mej o läsa snart ;) får se.. imorrn äre skola .. :( men man får väl helt enkelt klara av 4 dagar till, för den 5 dagen äre skolavslutning :DDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0