säftiiiee

hej.

har blive sämst på blogga nu, och dessutom sämst på att lägga upp bilder när jag väl bloggar .. får väl helt enkelt försöka ändra på de, men just nu ikväll så var jag extremt... TRÖÖTTTT!!!!!!! WHAAAT?? alla är förvånade. omgomgomg. mongo :D (man kan bilda de av alla dessa bokstäver <3) ..... (nä, skojja, trodde de, men ja är trött. såg inte att de va ett N med...)

men hade ju fotbollsträning ikväll, regnade dock.. men de va kul ändå :D fast de gick inte så bra för mej.. men skit samma. vi var typ bara 10 st där :P menmen ;)
när jag kom hem så bakade mamma och sandra chokladbollar och scones. så de blev till att mumsa på de som kvällsfika, gotti! men som sagt, ingen bild... :p jag drack saft oxå, bob's mango och apelsin eller va de är :D jätte god :)

snygg bild.. hehe, not, men sökte på google och de kom upp typ pyyyyyytte pyyyyyyyyyyyytte små som man knappt anar... ah :) ska väl kanske lägga mej snart.. visst låter jag duktig i bloggen? men he, ja kmr aldrig i säng förns efter 1h minst typ efter ja skrive inlägget, så de är bara på skoj :D :D haha.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0