shopping igen

hejsan!

skrev ingenting igår för jag var så trött.... men iaf så har jag haft min sista biologi och fysik lektion :D i sjuan alltså, skööönt!
vid 17.00 typ for HELA familjen till stan, nåt att antecka!! för de var upp till 70% rea på team sportia för medlemar. och eftersom det bara var för medlemar så tänkte vi att de säkert inte va så mkt folk, och hahaha. not. de var 03628795130895 i kön, så vi bah "eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh" o så gick vi ut :D vi gick till stadium istället, där jonas köpte sig ett par springskor, en så stor händelse så hela familjen vill va med ;)
sen for vi hem där vi åt middag, sen åkte jag, mamma och sandra till birsta. jag var så trött, så ja va lite sur.. he.
men jag fick me mej lite saker hem iaf..

ett par skor från dinsko. och HAHAHA, javet att fötterna ser helt mupp ut på första bilden, men de är ju de som är så kul :D :D

ett par fotbollsskor, eftersom dom andra jag köpte var lite för stora så var jag tvungen o byta dom, men dom fanns inte i 35:or :( synd, eftersom dom va mkt snyggare. men aja, då köpte jag mej ett par på inter sport istället.

ett par benskydd från stadium

+ en tröja och ett halsband till skolavslutningen ;)

nu ska jag nog spela sims :D kanske tar m mej datorn ut och sätter mej på altan, får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0