skooolavslutningen är snart hääär

mänhäj.

har precis målat naglarna. fast bara första lagret :p de andra får ja fixa imorrn. jag ska nog lägga mej snart, så man iaf är lite pigg imorrn, dåre är full fart hela dan, o hela natten :D
imorrn innan avlutningen har jag en del jag måste gö, inte så jätte mkt kanske, män ändå :p
1. duscha
2. måla ett till lager nagellack
3. ta på mej kläderna jag ska ha (nähä?)
4. sminka mej
5. äta frukost
6. hitta smycken (typ ringar xp)
7. locka håret
8. komma ihåg kameran
9. plus lite andra småsaker

får se vilken tid jag går upp, men ska gö mej lite nattisklar.. hähä. sen så ska jag lägga mej, får se om ja läser eller nåt.. måste sätta kameran på laddning oxå. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0