snygga bilder på mej och isabelle

häiiii!

idag vare sista skoldagen med lektioner!! :D sköönt eller vadå? är så jäkla less på skolan nu ju :p och de känns ju att de snart är slut, så då jobbar man ju inte lika bra heller.... gick kortdag, plus att jag hade 2 hål, så då blidde de ju ännu kortare dag ;) först hade vi hål på egenstudietiden, så då spelade jag kort med GirLZzzZzzeN!!
sen hade vi svenska, sen engelska, sen so sen varte hål på franskan ;D

men eftersom de va hål på sista timmen och mamma inte kunde komma o hämta mej så traskade jag iväg till morfar, där ja fick lite fika och sen läste serietidningar tills mamma kom o hämta mej ;pp

nu sitter ja här och funderar på vad man kan hitta på denna dag... har ingen träning eller så ju.

här är snyggsnygga bilder som jag och issa gjorde på matten i fredas :)


issa by meeeeeeeeeeej ;)))) assnygg om ja får säga de själv :)

issa i profil by meej de oxå. är så jäkla nöjd m den här, så likt issa oxå!!♥ näsan ser ju inte ens tecknad ut!!

jag by issaaaaaabääällll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0