sveriges nationaldag dagen efter

nääämeeen?

glömde jaaaaaaaaaaaag skriva nåt om sveriges nationaldag igår? lixom vaa? hm.. konstigt. de var sveriges nationaldag igår :D

tjohoo! eller nåt

idag vare skolish. på matten.. så gjorde jag nada, som alla andra då :D haha, ingen gjorde nåt, men vi lämnade ju in matteböckerna o så oxå. ehm. ja, finns inte så mkt att säga, förutom att jag slutade 14.00 istället för 15.30.

har läst ut Linas kvällsbok 1&2 på tre dagar :D va otroligt tvungen o skriva de :)

snart blire träning.. och.. jag har ingen lust med de för... JAG ÄR TRÖTT! ovanligt. not. förut vara ba "idag har ja sutte vid datorn tjollahooo" i bloggen. numera äre "ååh vad jag är tröööött!" hm.. aaaaaaaao. hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0